지금 전국은 아이토크비비 열풍!

08/28/2009

워싱턴 지역 한인사회를 대표하는 주간지 주간연예가 최근 미주지역 한인사회에서 불고 있는 아이토크비비 열풍을 비중있게 다뤄 눈길을 끌고 있다. 주간연예는 8월 11일자에 아이토크비비의 다이앤 김 이사를 표지모델로 선정하고, 여러 지면을 할애해 아이토크비비의 플랜과 서비스, 그리고 본사 차원의 마케팅, PR 활동 등을 중점적으로 보도했다. 주간연예가 한국의 연예인이나 스포츠 스타를 제외한 지역사회 기업인을 표지 모델로 선정한 것은 올해 들어 처음 있는 일이다.

Diane Kim, Marketing and Sales Director of iTalk Global Communications, Inc. made the cover of the Korean Entertainment Weekly, one of the most popular weekly newspapers in the Washington metropolitan area. KEW usually places pictures of Korean celebrities or sports stars. It is the first time that the KEW placed a local person on the cover this year. Along with Diane Kim's photo, they also featured a long article about iTalkBB's nationwide launching, marketing activities, plans, and services.

∧     Back to News List